HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Sad




 

Share
 

 Sad

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sadaharu


Sadaharu


Liczba postów : 164
Dołączył/a : 10/11/2014

Sad  Empty
PisanieTemat: Sad    Sad  EmptySro Gru 18 2019, 12:54

Imię: Sadaharu
Nazwisko: Nagaizumi
Wiek: 400+
Wzrost/Waga: 180cm/80kg
Wygląd:
Podgląd:
Magiczne Piętno: Za opaską w miejscu gdzie powinno znajdować się lewe oko znajduje się pusta przestrzeń wypełniona bezkresną ciemnością.
Charakter: Jego charakter niezbyt bardzo się zmienił. Nadal należy do bardzo chaotycznych i zależny od zachowania bliskich mu osób. Zawsze stara się jednak dostosować swoje zachowanie względem ich by móc lepiej je zrozumieć. Do tego potrafi mocno poddać się spontanicznym pomysłom nie myśląc zbyt wiele o swoim postępowaniu. Z tego co się jednak zmieniło, Sad nie cierpi czekać. Sama myśl o dłuższym czekaniu na kogoś lub na coś wywołuje w jego głowie niepokój. Do tego posiada słabość do dzieci i potrafi być bardzo mściwy gdy coś im się dzieję złego lub nadopiekuńczy gdy ma jakieś pod swoją opieką.
Historia:
Stara Historia:
Nowa Historia:

Umiejętności Fabularne:
Lingwinista - bardzo szybko i sprawnie przyswaja i uczy się nowych języków

Kłamca - nie jest zbyt trudne dla Sadaharu by skłamać komuś w żywe oczy i nie drgnąć nawet przy tym powieką

Szept Umarłych - Sadaharu przyciąga do siebie zainteresowanie zmarłych, przez co pragną się z nim skontaktować i prosić o przysługi częściej niż do innych

Ekwipunek:

Latarenka - Niewielka wręcz kieszonkowa latarenka wykonana z niebieskiego metalu. Aktywując ją wydziela ona z siebie przeszywające zielone światło, które ujawnia duchy w odległości 2 metrów bo w takim promieniu sięga właśnie światło. Jej czas trwania jest nieskończony, ale ktoś musi ją trzymać by działała a im dłużej ją trzyma zapaloną tym bardziej zwraca na siebie uwagę "%#*$(@ERROR".

Tastar - Trzy stożki o średnicy podstawy 5 centymetrów i wysokości 7 centymetrów. Położone na ziemi w odległości jeden od drugiego nie większej jak 20 metrów, tworzą pole, o magicznych właściwościach. Przedewszystkim informują właściciela czy ktoś o wrogich wobec niego zamiarach wszedł na teren Tastaru. Na dodatek na terenie działania przedmiotu panuje przyjemna temperatura pokojowa(chyba że wpłynie się na nią magicznie). Wspomaga sen, odpoczynek, nieznacznie przyspiesza regeneracje ciała.

Powietrzny Daktyl - Owoc daktylowca o nienaturalnym sino-niebieskim kolorze. Zjedzony odnawia się po misji/evencie/walce/aktualnej fabule/dniu fabularnym. Efekt zjedzenia powietrznego daktylowca to sprawienie że postać może latać przez 5 postów oraz przez te 5 postów oddychać pod wodą.

Zbroja Latających Ostrzy - Bogato zdobione kimono oraz 6 metrowej długości czarnych ostrzy. Lewitują one za plecami osoby noszącej zbroję i mogą zostać użyte zarówno do obrony jak i ataku. Może momentalnie zostać założona, zastępując aktualny strój, a następnie odesłana do miniaturowego magicznego schowka (koszt - 5 many). Zasięg do 10 m, jednakże ich używanie w zastraszającym tempie pochłania Moc Magiczną (10 many za atak/obronę). Dzięki swojej jakości są odporne na obrażenia fizyczne, zaś zniszczyć je może jedynie zaklęcie magiczne w które ktoś włożył co najmniej 35 Many.

Osobliwy Pierścień Many(Przedmiot Magiczny rangi D) - Krzywo ukształtowany jadeitowy pierścień, który pozornie wydaje się być źle wykonaną biżuterią na Manę. Przetrzymuje w swoim wnętrzu jedynie 5 Many, do wykorzystanie przez noszącego. Jednak jego osobliwość ujawnia się wraz z dłuższym noszeniem go na palcu, gdyż z każdym minionym miesiącem(realnym) pojemność many w pierścieniu powiększa się o 5 Many.

- Katana dobrej jakości

- Łuskowany naramennik i ochraniacz na udo wysokiej jakości po prawej stronie ciała

- Torba przyczepiona do pasa

Aspekt: Ciemność i Energia
Specjalny aspekt: Połączenie
Talent: Avatar
Ilość many: 100

Zaklęcia/Moce/etc.:

Naznaczenie - Dotykając dowolny przedmiot mag może naznaczyć go symbolem duszy(Link!). Przedmiot musi być niemagiczny i nie może być to obiekt przekraczający wielkością człowieka. Może także wykonać symbol na towarzyszu, ale tylko i wyłącznie wtedy jeżeli się zgodzi na bycie jego partnerem. Jeśli jest to możliwe można wykonać też symbol na przedmiocie magicznym o ile jest w posiadaniu użytkownika lub dostał zezwolenie od właściciela przedmiotu. (Jest to ważny symbol do łączenia się duszą, oraz do innych zaklęć z nim związanych)

Związanie Duszy - Pod Sadaharu powstaje błękitny krąg, a wokół jego ciała pojawia się łańcuch duszy. Następnie w pełni świadoma osoba, która ma zostać partnerem unosi się lekko w powietrzu, a wokół niego także pojawia się łańcuch, który łączy się z łańcuchem Sada. Od tej chwili są oficjalnie połączeni partnerstwem.

Połączenie - Dzięki związaniu duszy partnerzy zawsze będą wiedzieli, gdzie są. Są w stanie ujrzeć połączony między sobą łańcuch duszy(1m łańcucha widoczny pomiędzy nim, a partnerem i pokazuje kierunek), przez co wiedzą gdzie się udać by znaleźć towarzysza. Wiedzą jedynie w którym kierunku pójść, nie posiadają większej ilości danych, gdzie dokładnie jest dana osoba.

Prześwit - Ciało(tylko ciało, ubranie nie) Sadaharu jest odrobinę przeźroczyste przez co rzucany przez niego cień jest jaśniejszy. Nie wpływa na obrażenia. Jest to wynik długotrwałego trwania w postaci ducha, jakim był zamknięty w lacrymie.

Lewitacja - Po chwili koncentracji chłopak unosi się 1 metr nad ziemią i zaczyna lewitować. Może w tym stanie przemieszczać z maksymalną prędkością spokojnego wiosennego spaceru.

Jeden z nich - Sad jest w stanie wyczuć obecność duchów jeżeli mają jakiś związek z magią w odległości maksymalnie 20m wokół owej magii.

Zagrożenie - W przypadku w którym jednemu z partnerów zagraża życie, drugi instynktownie jest w stanie to wyczuć(zależy od MG).

Zerwanie Związania - Z różnych przyczyn może nastąpić taka sytuacja, że trzeba będzie zmienić, bądź po prostu opuścić partnera z którym związało się dusze. Sadaharu może wówczas złapać i rozłączyć łańcuch kończąc ową więź(partner też może). Zerwanie zostaje także zerwane w momencie śmierci któregoś z towarzyszy. Może się także zdarzyć, że zerwanie zostanie rozerwane przez zaklęcie mające takie typu czynności na celu.

Stan Duszy - Partnerzy posiadają stałą wiedzę na temat zasobów Many drugiej osoby z którym jest związany. Na odległość 20m posiada stały pogląd, na większym dystansie należy się skoncentrować by sprawdzić stan Many podłączonego towarzysza(zależy od MG jaką informacje o stanie Many otrzymamy tych powyżej 20 metrów).

Charakterystyczny Charakter - Osobowość po połączeniu duszy u Sada ulega zmienia, wówczas zmienia się także jego wygląd, a dokładniej układ, uczesanie włosów i kolor oczu(dokładniej oka).

Współpraca - Zaklęcia używane przez Sadaharu są tym bardziej skuteczne im lepiej zgrywa je z umiejętnościami i zaklęciami partnera, dlatego każda przebyta misja i dłuższy spędzony czas(Fabuła) połączonych ze sobą partnerów zwiększa ich możliwości współpracy, zgrania się w czynnościach oraz nieznacznie zwiększa możliwości bitewne. Po każdym długim wątku fabularnym pod okiem MG, ten procentowo zwiększa twoją współpracę z partnerem. Po osiągnięciu 100%, zyskujecie atut "Oddany towarzysz" który sprawia że wasza współpraca jest idealna i MG powinien mieć na to baczenie przy ocenianiu waszych wspólnych działań. Na dodatek możecie sobie pomagać w rzucaniu spontanicznych zaklęć. Po osiągnięciu 200%(to jest limit) zyskujecie atut "Bratnia dusza" który sprawia że walka u boku takiej osoby daje wam obu +10% do możliwości waszych ciał.

Telepatia(3 many za każdy post nadawania) - czy też możliwość komunikacji ze swoim partnerem za jej pomocą, o ile nie znajdują się od siebie dalej jak trzy metry. Za każde kolejne pół roku realnego utrzymywania tego samego kontraktu, dystans ten zwiększa się o kolejne trzy metry.

Mniejsze Widmo(5 Many) - Sadaharu może wypełnić swoją dowolną część ciała(głowa, szyja, ręka do połowy przedramienia, noga do połowy łydki - tego typu niewielkie obszary) duchową energią, sprawiając że staje się ona niewrażliwa na wszelki kontakt fizyczny(przenika przez nią). Za pomocą tego można uchronić się przed utratą, zranieniem części ciała.
Po przeniknięciu obiektu część ciała z powrotem staje się materialna(czyli wraca do normy). Trwa jedną turę, nie można zmienić lokacji dotkniętej Mniejszym Widmem, można przedłużyć działanie zaklęcia jeszcze raz go rzucając.

Postać Ducha Mini(2 Many na post) - Po chwili koncentracji ciało Sada zaczyna znacznie zmniejszać swoje rozmiary, aż w końcu zmienia się w postać niewielkiego błękitnego duszka(mieści się w dłoni), unoszącego się nad ziemią.
Może on się unosić na wysokości maksymalnie 2m nad ziemią i w tej formie nie może użyć żadnych innych zaklęć oprócz Mniejszego Widma. Jest on jak najbardziej podatny na wszelki kontakt fizyczny i magiczny, może on jednak użyć Mniejsze Widmo by zmienić całe swoje ciałko w duchowe aby przeniknąć przez obiekt w celu obrony, bądź przedostania się przez np: Ścianę. Maksymalna prędkość lotu odpowiada ludzkiemu truchtowi.

Oczyszczenie - Sad skupia się, oczyszczając swój organizm z negatywnych efektów magicznych(np: osłabienia, klątwy) lub fizycznych(np: trucizna, choroby, pasożyty). Nieczystości wylatują z niego spod jego skóry niczym osad w formie niegroźnego gazu rozpływającym się prędko w powietrzu. W przypadku usuwania efektów magicznych należy użyć adekwatnej ilości Many do kosztu użytego na nim zaklęcia(tyle samo). W przypadku efektów fizycznych używane jest 20 Many. Można użyć podczas Postać Ducha: Jedność by oczyścić w ten sposób towarzysza, ale wtedy nie oczyszcza siebie(innymi słowy, na raz oczyści jedną osobę).

*Postać Ducha: Połączenie - Wokół maga pojawia się świetlista aura, a po chwili znika on by jego dusza i ciało zespoliły się w przedmiot z symbolem duszy. Owy przedmiot natychmiast zyskuje zwiększenie odporności na uszkodzenia(buff rangi C). Jeżeli dany przedmiot jest jakimś rodzajem broni, wówczas wokół niej pojawia się duchowa poświata. Broń staje się przedmiotem magicznym, zadający dodatkowo magiczne obrażenia tnące rangi C, jeżeli zostaną zadane jakieś obrażenia(przykład zespolenia się z kataną Link!). Aura wokół broni powoduje w przypadku kontaktu z wrogiem obrażenia cięte.
Czas trwania zaklęcia 3 tury, ale po upływie czasu można zapłacić 10 MM za każdą turę utrzymania.


[Do wykorzystania tylko przez partnera i tylko w Postaci Ducha Połączenie!]*Niebiańskie Cięcie(B) *- Jeżeli połączona broń jest sieczna, a posługuje się nim partner, może on skoncentrować duchową moc Sadaharu przepływając swoją magiczną moc przez łańcuch duszy, by następnie wyprowadzić magiczne cięcie na odległość 10m. Wielkość cięcia jest adekwatna do wielkości ostrza z którego jest wyprowadzany, dodatkowo jest 1.5x większa(oznacza to, że wykonując cięcie metrowym ostrzem, formujesz magiczne cięcie o długości 1,5 metra). Obrażenia B+.


Zaklęcia A:

*Postać Ducha: Jedność - Ciało Sadaharu zaczyna się świecić, a łańcuch duszy zaczyna drgać pomiędzy nim, a jego partnerem. Następnie Sada zaczyna rozpadać się w duchową formę, przepływając przez łańcuch duszy w postać swojego partnera, aż do pełnej jedności.
Siła, Zręczność i Szybkość rośnie o 80%, a wokół ciała partnera krąży błękitna duchowa energia. Dodatkowo partnerzy mogą porozumiewać się telepatycznie, a ich MM staje się wspólna na czas trwania zaklęcia(każde zaklęcie użyte przez partnera jest płacone po 50%). Prócz tego towarzysz nie czuje zmęczenia na okres trwania jedności.
Zaklęcie trwa 3 tury, choć można go po tym okresie utrzymać płacąc 30MM na turę, które jest płacone po 15MM od każdego z partnerów. W przypadku nieparzystych kosztów MM, zaokrąglane jest w górę.
Po 3 turach trwania zaklęcia jeżeli zostanie ono zdjęte, obu towarzyszy zaczyna doskwierać duże zmęczenie, które należałoby zneutralizować porządnym odpoczynkiem. Partner nie może używać zaklęć Sadaharu prócz tych które są do tego przeznaczone.


[Do wykorzystania tylko w Postaci Ducha Jedność!]*Utwardzenie[C]*- Sadaharu podczas wspierania duchowo swojego partnera może wspomóc go dodatkowo zwiększając twardość dowolnej części ciała towarzysza(ręka, noga, szyja, głowa, część torsu - obszar zaklęcia podobny co w Mniejszym Widmie). W miejscu działania zaklęcia pojawia się bardzo twarda, ale niewielka aura i jest wystarczająco twarda by wytrzymać cięcie ostrza(wytrzyma jedno zaklęcie C, dwa zaklęcia D lub jedno potężne uderzenie/kilka słabszych (decyzja MG)). Działa jedną turę i można użyć raz na turę.

[Do wykorzystania tylko w Postaci Ducha Jedność!]*Postać Ducha: Przyrost(B)* – Zaklęcie będące ulepszeniem i jednocześnie modyfikacją Postaci Ducha: Jedność. Sadaharu będąc już w jedności z partnerem, może zagłębić się mocniej w dusze towarzysza by następnie drastycznie zwiększyć potencjał dowolnej z jego umiejętności na wyższy poziom(rośnie o 100%, nie można zmieniać). Utrzymywanie tego gwałtownego przyrostu mocy wymaga praktycznie pełnej koncentracji maga, przez co nie może on wspomóc bardziej w tym stanie partnera. Nie może także używać innych zaklęć, a jedynie utrzymywać te oraz Jedność. Zaklęcie trwa 1 turę, choć można przedłużyć działanie płacąc potem za każdą dodatkową turę 10 MM(może być dzielone na pół z towarzyszem), jednakże powoduje to coraz większe osłabienie mięśni osoby.

Stand

??? - Stand jest na stałe złączony z ciałem Sadaharu, nie posiada więc własnej aparycji. Stand posiada 3 moce. Sposób na ich odblokowanie jest nieznany.
Moce:
??? - Szansa na trafienie Sadaharu jest o wiele niższa. Zawsze przynajmniej jedna próba ataku w poście będzie nieudana. Im lepszy i dłuższy post ataku, tym więcej ataków nie trafi.


Ostatnio zmieniony przez Sadaharu dnia Pią Mar 13 2020, 13:33, w całości zmieniany 20 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2904-konto-bankowe-sadaharu https://ftpm.forumpolish.com/t2499-sadaharu
Sadaharu


Sadaharu


Liczba postów : 164
Dołączył/a : 10/11/2014

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptySro Gru 18 2019, 12:54

Talent
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2904-konto-bankowe-sadaharu https://ftpm.forumpolish.com/t2499-sadaharu
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptySro Gru 18 2019, 12:54

The member 'Sadaharu' has done the following action : Rzut kością


'Talenty' : 3
Powrót do góry Go down
Sadaharu


Sadaharu


Liczba postów : 164
Dołączył/a : 10/11/2014

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptyPią Mar 06 2020, 20:53

Można sprawdzać.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2904-konto-bankowe-sadaharu https://ftpm.forumpolish.com/t2499-sadaharu
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptyWto Mar 10 2020, 15:46

Latarenka - Jej czas trwania jest nieskończony, ale ktoś musi ją trzymać by działała a im dłużej ją trzyma zapaloną tym bardziej zwraca na siebie uwagę "%#*$(@ERROR". Ewentualnie refundacja na 3.000 klejnotów

Zbroja latających ostrzy -> Zmień MM na manę. Oraz -> "Dzięki swojej jakości są odporne na obrażenia fizyczne, zaś zniszczyć je może jedynie zaklęcie rangi A."Zmień to A na czysto ofensywne zaklęcie magiczne w które ktoś włożył 35 Many(Albo coś takiego, możesz coś zaproponować zawsze). Ewentualnie refundacja na 5 PD lub 50.000 klejnotów


Stand -> zmień wymagania dla 2 i 3 mocy na nieznane

Chcesz zachować aktualną magię i zaklęcia?

Jeśli tak masz 160 PD i 50.000 klejnotów, a zaklęcia renerfimy
Jeśli nie, masz 300 PD i 50.000 klejnotów do wydania na nowo

No i co z SR?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sadaharu


Sadaharu


Liczba postów : 164
Dołączył/a : 10/11/2014

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptySro Mar 11 2020, 13:20

Itemy i Stand poprawione. Chce zachować swoją magię i zaklęcia. Jeśli chodzi o SR to jestem otwarty na jakiekolwiek propozycje.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2904-konto-bankowe-sadaharu https://ftpm.forumpolish.com/t2499-sadaharu
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  EmptyCzw Mar 12 2020, 13:55

Stan duszy -> zmień MM na Manę
Współpraca -> Po każdym długim wątku fabularnym pod okiem MG, ten procentowo zwiększa twoją współpracę z partnerem. Po osiągnięciu 100%, zyskujecie atut "Oddany towarzysz" który sprawia że wasza współpraca jest idealna i MG powinien mieć na to baczenie przy ocenianiu waszych wspólnych działań. Na dodatek możecie sobie pomagać w rzucaniu spontanicznych zaklęć. Po osiągnięciu 200%(to jest limit) zyskujecie atut "Bratnia dusza" który sprawia że walka u boku takiej osoby daje wam obu +10% do możliwości waszych ciał
Telepatia -> 3 Many za każdy post nadawania

Mniejsze Widmo - 5 Many
Postać ducha mini - Mam dwie propozycje
a) 2 Many na post i bez czasu trwania
b) 10 many i bez czasu trwania
Telepatia -> Wywal w sumie, bo masz tamtą drugą.
Dodatkowy symbol -> Tego też nie widzę
Oczyszczenie -> do poprawy bo nie pasuje do obecnego systemu
Postać ducha: Połączenie -> To co wyżej
Niebiańskie cięcie -> Ocenię jak poprawisz to wyżej
Postać ducha: Jedność -> Jest ok, tylko zmień MM na Manę
Utwardzenie -> Też do poprawy przez te rangi
Przyrost -> zmień MM na manę. Przez umiejętność rozumiesz siłę, szybkość etc. prawda?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Sad  Empty
PisanieTemat: Re: Sad    Sad  Empty

Powrót do góry Go down
 
Sad
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.