I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Tutaj należy wstawić gotowy kod html z bannerem, zostanie on wstawiony w Wymianę. Jeśli ktoś miałby komplikacje to forum które chce się wymienić bannerem powinno przesłać link do strony z bannerami na swoim forum do Shin przez GG. Spokojnie, Shinek nie gryzie, główki nie urwie a jeszcze będzie zadowolona jeśli ktoś się zechce wymienić :D.
Autor
Wiadomość
Kot od Kostek
Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012
Temat: Re: ::..WYMIANA..:: Nie Kwi 23 2017, 13:01
Hmm... W regulaminie są minimalne kryteria, nie mniej rozumiem - nowe forum, ludu trzeba. Póki co wstawię, nie mniej jeśli do czasu czystek owych 10 userów/24h nie będzie wtedy pozwolę sobie usunąć reklamę. Druga sprawa - ogólnie dobrze by było, gdyby był button. Mi osobiście takie wymiary nie przeszkadzają właściwie, przeskalowanie nie jest większym problemem nie mniej byłoby to bardziej z korzyścią dla Was. Nieprzeskalowane obrazki są czytelniejsze, wiadomo. Gdybyście taki mieli - podeślijcie. Jak nie - to nie, w każdym razie zaraz wstawię.
Wymiana
Liczba postów : 55
Dołączył/a : 12/01/2016
Temat: Re: ::..WYMIANA..:: Pon Lip 03 2017, 16:51
Jest rok 1369, czyli 100 lat po ostatnim ważnym wydarzeniu w "Sadze o wiedźminie". W trakcie tych kilkudziesięciu lat wiele się wydarzyło. Magia została surowo zakazana, a ich użytkowników nazwano apostatami i zaczęto ścigać. W Kaedwen król Alendir z rodu Carans rozpoczął działania, które w późniejszym czasie doprowadziły do całkowitego usunięcia magii w państwie spod herbu jednorożca. Doszło do wielu morderstw i bitew. Znani nam władcy zginęli lub zwyczajnie umarli ze starości, lecz nastąpiło nowe pokolenie, sprawne, mądre i nowoczesne, lecz nie wiadomo czy przygotowane na nadchodzące trudne czasy. Cesarstwo od ponad 100 lat nie zaatakowało królestw północnych i nie zanosi się na to w najbliższym czasie, gdyż niegdyś wielkie imperium teraz pogrąża się w chaosie i wojnie domowej między panującym cesarzem, a potomkiem Emhyra. Na północy sytuacja nie przedstawia się tak tragicznie, lecz nie można powiedzieć, że jest spokojnie. Sytuacja jest napięta. Redania, Temeria i Aedirn utworzyło "Trójkąt Północny", sojusz militarno - gospodarczy. Kaedwen zostało odizolowane po przegranej wojnie z Temerią, jedynie król redański stara się utrzymać jakiekolwiek kontakty z państwem Ginewry. Kwitnie współpraca między Królestwem Temerii, a Konungarinetem Skellige. Na wschodzie elfy po wielu latach niewoli i poniżania utworzyły własne państwo, dwa razy większe od marionetkowego księstewka sprzed 100 lat. Król Lenwe zamknął granicę i przepuszcza tylko tych co przepuszczeni być muszą.
Serdecznie zapraszamy na forum, którego tematyką są dinozaury. Możesz wcielić się w prehistorycznego gada (dowolnego roślinożercę, drapieżnika lub pterozaura) i przemierzać świat Eridani jako samotnik, dołączyć do stada bądź też założyć swoje własne i przejąć dla siebie tereny. Duże gady pozostają samotnikami na zawsze, małe zaś mogą zakładać własne grupy, do czego potrzeba minimum 5 członków. Charakterystykę stada ustala przywódca. Osoba ta ma wielkie pole do kreatywnego popisu - ma bowiem możliwość stworzyć osobliwe rangi, przydzielane tylko jego członkom, różnego rodzaju zasady, myśli przewodnie itp. Preferujemy wolną, ciekawą rozgrywkę, dlatego nie posiadamy zbyt wielu uciążliwych i ograniczających mechanik. Stawiamy głównie na płynność fabularną. Planujemy wprowadzić w przyszłości mnóstwo Eventów, umożliwiających zdobycie unikatowych i limitowanych rang, tytułów, a także postaci grywalnych i wiele więcej. Posiadamy również innowacyjne statystyki (siła, obrona, zwinność, celność, szybkość, witalność) oraz cechy (groza, aktorstwo, aparycja, zmysły), które mogą być rozwijane.
(Wasze bannery zostały wstawione do tego tematu: klik)
Sawir to planeta, która istniała przed całkowitą czystką wszechświata, zwaną Wielkim Wybuchem. Ludzie ją zamieszkujący zostali obdarzeni przez bogów niezwykłym darem, jakim jest możliwość korzystania z odrobiny ich mocy. Fizycznie nie jest znane jej źródło pochodzenia; czy to może siła związana z żywiołami, czy to zdolność wytwarzania zaklęć... Niemniej wielu jest przekonanych, że ich moc to osobny twór, który w jakiś sposób został powiązany z nimi od urodzenia. Jest ona swego rodzaju przeznaczeniem.
Moc, jaka jest im dana, bardzo łatwo stała się przekleństwem dla znacznej większości jej posiadaczy. Źle wykorzystywana bardzo łatwo zwodziła na złą drogę. Wzrastające zło na tym świecie doprowadziło do powstawania jednego wielkiego kultu, którego celem było sprowadzenie na ich wiarę wszystkie żyjące istoty pod groźbą śmierci. Podczas masowej zagłady, jakiej dopuścili się Upadli, dobro zostało wyparte i zmuszone do ucieczki do podziemi. Od tamtej pory Sawir ostatecznie podzielił się na dwie określone części: Mieszkańców Powierzchni (Upadłych), którzy wciąż czyhają na kryjące się w podziemiach dobro, i niszczą pozostałości dobra na ziemi, oraz na Mieszkańców Podziemi (Podziemnych), którzy dobrze ukryli się w podziemiach i stworzyli tam swoje własne, potężne królestwo w nadziei, że kiedyś będą na tyle silni, żeby znów wyjść na powierzchnię i zmierzyć się z siłami zła.
Mam przyjemność zaprezentować PBF w świecie Naruto. Stworzyliśmy go z myślą o jak najwygodniejszej mechanice tworzenia oraz rozgrywki dla gry opartej na taktycznych efektach. Ceniąc sobie wydarzenia z mangi postaraliśmy się o jak największą zgodność z ciągle wydawaną serią, z wprowadzeniem zmian jedynie dla wygody naszych graczy. Nie zabraknie również nowych elementów wprowadzonych dla rozwoju fabuły. Zapraszam do gry!
Fabuła
Znane nam wydarzenia z mangi, są już jedynie elementem podręczników do historii. Kilkadziesiąt lat po straszliwej wojnie, która wstrząsnęła światem shinobi, słuch zaginął po ogoniastych bestiach, a ludzie otrząsnęli się z koszmaru, wracając do trudów życia codziennego. Mimo powszechnego poczucia bezpieczeństwa, sytuacja polityczna pogarsza się z dnia na dzień. Pomiędzy pięcioma Kage, nie ma nawet krzty zaufania. Kumo ponawia próbę kradzieży Kekkei Genkai , shinobi Konohy stanowią jedynie marne wspomnienie dawnej potęgi tej wioski, Suna wypiera się starych sojuszy, zaś Kiri i Iwa, stanowią dla obcych wielką i niebezpieczną zagadkę. I tu na arenę wkracza Oto, które widząc narastające konflikty między wioskami, postanawia odzyskać należne mu miejsce na mapie świata. Młodzi shinobi nie mogą spać spokojnie. Krainy przemierzają niebezpieczni nukenini, bezkarni w obliczu osłabionych jednostek ANBU. To jednak nie koniec. Chciwość i pragnienie władzy, narasta wśród nowych Daimyo. Pięciu władców feudalnych, stanowi wbrew pozorom największe zagrożenie dla osłabionych przez wojnę wiosek, które aby przetrwać, muszą bez słowa sprzeciwu służyć swym panom. Niebezpieczeństwo nadciąga ze wszystkich stron, także w postaci ośmiu ognistych smoków. Od kiedy zniknęły ogoniaste bestie, nic już nie stoi na przeszkodzie wszelkiej maści demonom, aby te spróbowały przejąć władzę nad światem ludzi. I jeszcze ta plotka o tajemniczym Konstruktorze, nadciągającym z odległego zachodu, wieszcząc koniec ery shinobi.
Mechanika
Jedną z cech charakterystycznych naszej gry jest rezygnacja z systemu talentowego. Zastąpiono go systemem predyspozycji określającej jedynie jak wiele postać musi poświęcić na trening technik danych dziedzin. W sumie posiadamy cztery predyspozycje (pierwszorzędną, drugorzędną i dwie trzeciorzędne). Gra opiera się na klasycznych już systemach k10, gdzie moment tworzenia postaci nie ogranicza jej rozwoju - to, w czym postać jest lepsza w czym gorsza określa metoda jej rozwoju. Wyjątkiem jest wybieranie wad i atutów postaci, jednak taka modyfikacja postaci nie jest obowiązkowa. Trenowanie technik i innych zdolności nie wymaga już poświęcania czasu. Wprowadzono Punkty Nauki. Zdobywa się je na różne sposoby nawet pisząc w fabule. Umożliwia to rozwój postaci nawet poprzez sam kontakt z innymi graczami i prowadzenie rozgrywki fabularnej. System rang sztuk shinobi oraz atrybutów jest ograniczony w skali od E do S. Przekroczenie maksymalnych wartości możliwe jest tylko za pomocą specjalnych technik, demonów, przeklętych pieczęci czy trybu mędrca. Pomóc w tym mogą też atuty do nabycia, których mamy dziesiątki. Rozwoju postaci w zasadzie nie ograniczamy - nie opieramy się na bezpośrednich danych z databooków i Wiki. Przedstawione tam umiejętności określają jedynie to, co było bezpośrednio pokazane. Zależy nam na udostępnieniu całego piękna świata Naruto, dlatego w wszystkich niejasnych kwestiach szukaliśmy jak największej ilości danych i analizowaliśmy je pod każdym kątem.
Zakończenie
Jesteśmy ekipą doświadczoną w Naruto, PBFach i w samym RPG (nie jest to nasz debiut administratorski). Staramy się nadać wysoką jakość treściom jakie przekazujemy w grze. Posiadamy nie tylko większość jutsu znanych z mangi czy anime - staramy się też nadać im prawidłową mechanikę analizując dokładnie nie tylko ich działanie, ale działanie innych technik z ich dziedzin.
W chwili obecnej potrzebujemy chętnych Mistrzów Gry (Chimu), sędziów i moderatorów. Przede wszystkim jednak potrzebujemy graczy!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.